Talkie.ai to medyczne boty głosowe, które potrafią przejąć większość kontaktu telefonicznego z pacjentem, pozwalając podmiotom leczniczym przeciwdziałać rosnącym kosztom obsługi pacjenta, brakom w personelu rejestracji i problemom z zatrudnieniem, równolegle zwiększając dostępność i podnosząc jakość obsługi pacjenta.
Medyczny bot głosowy potrafi rozpoznać intencje pacjenta niezależnie od tego, w jaki sposób się on wypowiada. Sztuczna inteligencja Talkie jest napędzana przez silnik wykrywania intencji, który jest w stanie osiągnąć 40% redukcję błędów w wykrywaniu intencji rozmówcy.
Wirtualna Rejestratorka powita powracających rozmówców po imieniu, pamięta o szczegółach ich wizyt (poprzednich i przyszłych) oraz posiada inne, ważne informacje dotyczące pacjenta.
– Dzięki naszemu silnikowi rozumienia języka naturalnego oraz innym narzędziom AI rozwijanym specjalnie pod kątem potrzeb branży ochrony zdrowia, bot głosowy Talkie wnosi do medycznego call center wiedzę i wnioski z ponad 300 000 rozmów w 30 podmiotach leczniczych – wskazuje Paweł Lipiński, Założyciel i CEO Talkie.ai